Min lille skatt!

Lille skatt!

Mamma savner deg nå.
Mamma gleder seg til å få deg hjem.
Se deg smile.
Se din enorme glede.
Høre din herlige latter.
Høre deg fortelle om de siste dagers oppdagelsesreiser.
Som mamma ikke har vært en del av.

Mamma savner deg nå.
Men snart, snart er du hjemme igjen.
Da kan jeg igjen ta deg på fanget.
Kjenne varmen når du legger hodet ditt mot brystet mitt.
Legge mine armer rundt deg.
Gi deg all min kjærlighet.
All min varme.

Mamma savner deg nå.
For dagene er tomme uten deg.
Jeg er ikke hel uten deg.
Du er min lysende sol som står opp hver morgen.
Du er min nydelige stjerne som skinner hver kveld.
Mamma elsker deg så, min lille skatt.
Du er mitt blod, mitt hjerte, mitt alt.

_lion_mother_and_cub

Legg igjen en kommentar

