Up, up and away!

Å, heisann!

Da har energinivået igjen begynt å skyte i taket. Blodet bruser, og jeg kan ikke stå stille. Det bare bobler i hele meg. Og det til tross for at jeg har trent i dag. Da pleier jeg jo å være død resten av dagen. Men, ikke nå! Energien er som vannet i en kjele som nesten koker over!!! Jeg vil hoppe. Jeg vil danse. Jeg vil leke. Tjolahopp!

Og humøret er fantastisk, og fortsatt stigende! Smilet går ikke bare fra øre til øre, men jaggu hele veien rundt 🙂 Jeg ler av den minste ting, og er bare dustete happy her jeg suller rundt for meg selv. Hipp hipp!

Det er så mye jeg plutselig har lyst til! Bare nå, med en gang! Helst for en time siden…. Hei hvor det går!

Så, ny opptur på vei!

Up, up and away 😀

images

 

 

Ett svar til “Up, up and away!

Legg igjen en kommentar

