Dårlig timing!

Tankene har flakset mye i dag. Kanskje unormalt mye, uten at jeg helt vet grunnen.

Derfor har jeg også holdt meg i aktivitet i hele dag. Enten det ene, eller det andre. Bedre å gjøre noe, enn å sitte stille og la tankene få overhånd.

Men, smart var det nok ikke…

For jeg våknet i dag, og følte meg mildt sagt litt hanglete. Stod opp før fuglene, så tenkte det bare var fordi jeg var trøtt!

Vel, nå sa det PANG!!!

Skyhøy feber, tett som ei potte, svimmel og verkende kropp! Jippi!!!

Har mest lyst til å bare krype i seng og bli der, og det er ikke ofte jeg får den trangen når jeg er syk! Men ønsker og realitet går sjelden hånd i hånd… For med min flaks måtte jeg selvfølgelig bli dårlig nå når lille skatt er hjemme og barnehage er stengt frem til mandag.

Nei, to paracet nå, så får man glemme at man er dårlig og bare la det stå til…

Hei hvor det går!

sjuk_145961385_192330869

Legg igjen en kommentar

