Kall meg arrogant, men jeg er fornøyd!

Jeg ble sittende å snakke med en god venn på nett. Etterhvert så kom samtalen inn på dette med selvtillit. Et veldig interessant tema. For mange som har selvtillit blir sett på som arrogante. Og de fleste som ikke har selvtillit skulle ønske de hadde det.

Vel, jeg skal bryte noe som kan oppfattes som tabu:

Jeg er en kvinne med ekstremt høy selvtillit!

There, I said it!

For det er sant! Jeg har i utgangspunktet veldig høy selvtillit.

Jeg er fornøyd med det jeg ser i speilet. Ikke det at jeg er uimotståelig vakker. Eller har modellkropp for den saks skyld… Men, det spiller ingen rolle. For jeg er fornøyd.

Jeg vet jeg er en vakker kvinne. Og jeg vet jeg har en kropp mange misunner meg. Så jeg har ingen grunn til å ikke være fornøyd!

I tillegg så er jeg fornøyd med meg selv som person. Jeg er smart. Jeg får til stort sett det jeg vil. Jeg har min form for humor, selv om alle ikke ser ut til å skjønne den. Jeg er viljesterk. Jeg er målbevisst. Jeg er sosial. Jeg har et varmt hjerte.

Det er ingen grunn til at jeg ikke skulle være fornøyd!

Jeg har selvtillit fordi jeg gir blanke faen i hva folk egentlig synes om meg, både utseendemessig og som person. Jeg er fornøyd med den jeg er, og de som ikke liker det kan dra et visst sted.. Jeg er skapt unik, akkurat sånn som alle andre. Og det mest fornuftige jeg kan gjøre er å være meg selv, fordi ingen andre kan være meg så godt som det jeg kan.

Så, kall meg gjerne arrogant! Men, jeg våkner i alle fall hver morgen med et smil om munnen bare fordi jeg er den jeg er!

images

2 Svar til “Kall meg arrogant, men jeg er fornøyd!

Legg igjen en kommentar

