Sånn føler jeg meg….

Sånn som dette føler jeg meg:

830px-Pinkie_Pie_Extremely_Happy_S1E25

Ja, rett og slett sånn!

Som en rosa og våryr my little pony på kokain… Verden er et stort rosa sukkerspinn, og jeg sitter midt inne i det. Det sprudler og hopper i meg. Jeg gliser fra øre til øre som en jævla tulling. Det er som en vanvittig lykkerus. Blodet bruser. Jeg svever.

Weeeeeeeeeeeeeeeeee 😀

Jeg har bare lyst til å skrike, le, danse, hoppe, løpe. Få ut all galskapen…. Gjøre alt! Gjøre det nå!

Og jeg får det faen ikke ut!!!!

Legg igjen en kommentar

