Jævla mas!

Hvorfor tror menn at kvinnfolk er fritt vilt???

Etter at jeg fjernet «i et forhold» på facebook, så tror faktisk folk det… Det dukker opp meldinger fra mannfolk jeg ikke kjenner i hytt og pine. Det er slitsomt… Og på et annet forum, står det helt klart at jeg ikke søker noe som helst. Likevel så er innboksen smekk full i løpet av et døgn. I en så stor grad at jeg ikke har giddet å logge inn der på en del dager. For jeg klarer jo ikke la være å lese hva folk skriver…

Ikke stopper disse mannfolka å skrive når de ikke får svar… Neida, da sender de bare nye meldinger!

Og, hva er greia med poking? Det er tydeligvis et poke, og så sende melding som er greia på facebook. Mulig det bare er meg altså, men poking er noe jeg ikke har forstått meg på…

Jada, jeg vet at det er et luksusproblem. Men, likevel?

Joda, i min lille hypomani så kunne jeg nok funnet på å utnytte det… Hvis det hadde vært noe vettige mannfolk, men det er jo søren ikke det heller så langt.

Nei, faen til mas!

8 Svar til “Jævla mas!

Legg igjen en kommentar

