Blog award – 1 av 2

Jeg begynner å få en del lesere på bloggen nå. En av mine faste følgere har nå gitt meg en «I love your blog» award. Tusen, tusen takk Morten Besshø! Slike oppmuntringer kommer godt med på dager som disse hvor det har stormet mye rundt bloggen min…

Disse «I love your blog» tildelingene kommer med en anbefalning om å gi utmerkelsen videre, og det betyr at man må gjøre følgende:

  1. Takke og linke til bloggeren man har fått awarden fra.
  2. Gi utmerkelsen videre til fem blogger og gjøre dem oppmerksom på det.
  3. Kopiere post it lappen og sette den på bloggen.

Mine fem anbefalninger går rett og slett til blogger jeg følger selv:

Singlepiker – En artig blogg med glimt i øyet om singlelivets forskjellige sider. Selv om jeg ikke er single selv, så kjenner jeg meg igjen fra disse tider. Artig lesning!

Lammelårtanker – En blogg om tanker, akkurat som min. Digger den!

Mandagsmor – En blogg om å oppdra barn, og seg selv. Et relativt nytt tilskudd på min leseliste, men absolutt verdt å følge!

Sotengelen– En blogg jeg har fulgt siden i våres. En blogg med mange sider.

Vidarbloggen – Enda et nytt tilskudd på min leseliste med mye variert innhold.

Det kommer ytterligere fem anbefalninger i løpet av dagen siden jeg er så heldig at jeg har fått to slike 😀 Og jaggu tror jeg ikke at det er på tide å lage en liten «blogger jeg leser» liste også….

********************

Toner av tanker har også fått egen side på facebook, så gå gjerne inn der og lik siden 😀

https://www.facebook.com/toneravtanker

6 Svar til “Blog award – 1 av 2

Legg igjen en kommentar

