Fotball – fra besvær til begjær

Jeg skal komme med en innrømmelse:

Jeg har ALDRI vært noen fotball fan! Jeg har ikke engang forstått dette overdrevne engasjementet for 22 menn og en lærkule. Men i dag tok jeg meg selv i å være unormalt engasjert!

Bildet er herfra

 

 

Jeg vet ikke om jeg liker det….

Min kjære er Molde fan. Og det har derfor blitt noen fotballkamper på min tv i det siste. Og jeg må nok innrømme at det til tider har vært spennende 😛

Jeg har selv ingen tilknytning til Molde, så er ingen annen grunn til at jeg skal følge med på dem. Og siden jeg er av dem som ikke liker at noen endrer seg bare på grunn av en kjæreste, så sitter dette langt inne…

I dag klarte jeg ikke å la være å se kampen! Ikke bare så jeg kampen, men jeg måtte til og med ha oppe VG live for å følge med på kampen mellom Sandnes ULF og Strømsgodset. Det var jo tross alt avgjørende for Moldes gullfest i kveld….

Jeg har i løpet av kvelden bannet høyt. Jeg har jublet. Jeg har jublet mer. Og jeg har nærmest skreket….

Og ja, nå skjønner jeg hvorfor fotball engasjerer….

Jeg vet fortsatt ikke om jeg liker det…

Uansett:

Gratulerer så mye til MFK med seriegullet 2012!

Bilde fra VG

Bilde fra VG

Bilde fra rbnett

Bilde fra rbnett

Bilde fra rbnett

 

8 Svar til “Fotball – fra besvær til begjær

  1. Massesuggesjon tror jeg nok kan brukes som stikkord. 😉

    (Det er ikke så lenge siden vi var på rugbykamp. Både jeg og min venninne har avsverget sport for lenge siden, men jammen satt vi ikke ytterst på stolen de siste minuttene!) 😉

    • Hehehe…. Jeg har aldri likt fotball nei. Aldri skjønt engasjementet rett og slett. Må nok innrømme at jeg liker det litt mer nå, men vet ikke om jeg liker at jeg liker… 😛 Komplisert det der 😛 Hahahaha…

Legg igjen en kommentar

