Jeg er den jeg er!

Jeg er den jeg er.

Jeg er meg.

Og jeg trives med å være meg.

Ikke fordi alt er så perfekt ved meg.

Men fordi jeg kjenner meg.

Fordi jeg vet det bare finnes én meg.

Jeg er unik.

Jeg er ikke høy på meg selv.

Jeg har bare innsett noe grunnleggende:

At jeg er skapt til å være den jeg er.

Jeg er skapt til å være meg.

Med mine sterke sider.

Med alle mine svakheter.

Jeg er unik.

På godt og vondt.

Fordi jeg bare kan være den jeg er.

«Jeg mener det er negativt å ønske at man var en annen, når man først har fått seg selv utlevert …»
Wenche Foss
6 Svar til “Jeg er den jeg er!

    • Man får det veldig mye bedre med seg selv, fordi man er komfortabel. Og når man innser at alle mennesker er unike, så tør man å være seg selv fullt ut. Også når det betyr at man er annerledes enn andre 🙂

        • Det har du helt rett i! Når man slutter å fokusere på hvordan andre ser på en selv, så ser man andre for hvem de er og ikke for hvordan de dømmer deg. Det er viktig! Verden blir bare mer og mer egosentrisk….

          God helg til deg også 😀

          ps: jeg heter ikke Tone 😉

    • Hehe… Nei, Toner av Tanker er mer et henblikk til musikkens toner. At bloggen en tonene av mine tanker rett og slett 🙂

      Men, har ikke noe imot å hete Tone i tankene dine altså 😀 Hehe…

Legg igjen en kommentar

