Just one of those days…

Enkelte dager er rare. I dag er en slik dag! Jeg vil ikke nødvendigvis kalle det en dårlig dag. Den er bare rar…

Jeg sliter med migrene. Har ganske sterk migrene også, og anfallene kommer ofte. Som regel får jeg stoppet dem, men ikke de som kommer på natten. Da våkner jeg av en følelse av at hodet skal sprenges. Det er den verste smerten jeg opplever! Og når jeg våkner slik, så er det ingen migrene medisin eller smertestillende som kan bøte på det. Da er det bare å legge seg ned i et kaldt, mørkt og stille rom og vente på at det går over.

I dag har jeg slik migrene. Og det er vel i utgangspunktet det som gjør dagen rar. Ikke migrenen i seg selv, men hvordan jeg føler meg når den begynner å lette.

Jeg får et voldsomt behov for nærhet. Føler meg sårbar. Trenger noen nær meg. Inntil meg. Noen som gir meg en god klem. Et kjærlig kyss. Noen som holder meg hardt. Får et behov for å føle meg liten. Passet på. Elsket.

 

4 Svar til “Just one of those days…

  1. Så fint og ærlig blogginnlegg fra deg!

    Når man vet hva man har behov for er det lettere å dekke det og gi uttrykk for hva man trenger.

    Ønsker deg mange gode dager uten migrene!

        • Ja, det er alltid vondt å savne noe eller noen man vil ha eller har behov for. Da hjelper det ofte å lette på trykket med å skrive. Dele savnet! Og det er mye godt av både tekst og musikk som har kommet ut av savn 🙂

Legg igjen en kommentar

